I'm sorry for your pain

Hellu!

Ledsen för att jag inte blogga mer igår, men hade helt enkelt no time.
Igår efter skolan så mötte jag mamma för att få pengar på coop och gissa vem stod framför oss i kön? Annika Solberg... hahah.
Men iaf innan bion åt vi en nyttig middag på donken, och sen gick vi och såg bion. Den var bra, helt klart sevärd men på slutet var den inte lika bra.
Träffade även Catja och Andreas igen, haha man såg att catja kände igen mig, för jag hade typ samma kläder som förra gången.
Hann inte mer än att komma in genom dörren innan Vicky var framme i gamla stan.
Vi gjorde marmelad lite snabbt med min mammas hjälp. Sen fortsatte vi måla klart klassbilden,som rent ut sagt blev grym haha :PSen sov ju Vicky här.

Det var gårdagen.
Idag har det inte hänt så mycket, svenskan var nog skönast jag och Olivia satt ute i korridoren och skulle arbeta men det gjorde vi såklart inte, utan vi gjorde en FÅGEL! Mycket fin den hänger på dörren till biblioteket :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0