Landet.

Hello!

Olivia sov hos mig igår,haha vi hade lite kul. Vi skratta typ hela tiden och chattade med allt och alla.
Imorse ringde min mamma och väckte oss och jag drömde så jävla spännande, men så förstörde mamma allt genom att ringa och fråga om vi var vakna? Klart jag är vaken om jag svarar i telefonen!
Fick skjuts av Olivias mamma sen till tekniska där jag mötte Kim och vi tog bussen ut till norrtälje.
Så nu sitter jag här på landet och mitt modem till den bärbara funkade inte så fick ta min mormoders data,så det kommer nog bli sämst uppdatering,förlååååååt!
Typ 875648658 år sen i Paris eller det var sommarn när jag skada mitt finger så typ 8 år sen ist ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typist gabby att skada fingret ;o <333

2010-03-04 @ 22:13:22
URL: http://naisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0