Ledig idag.

Heeeeeej!

Har inte vart så sugen på att blogga idag faktiskt.
Men men när jag stod och vänta på Olivia utanför åhlens så gick Andreas och Catja från Paradise Hotell förbi, haha. Dom trodde dom var så jävla coola.
Men men, vi åt iaf lunch på sandy's. Sen gick vi runt i gallerian, fast vi hitta INGET och jag hade värsta köpsuget. Fast sen hitta jag ändå ett par solisar på åhlens och Olivia ett nagellack, det blev liksom inte shopping om man säger så ;).

Under dagen märkte jag även att jag rörde mina armar sjukt mycket, lite jobbigt för nu har jag börjat tänka på det och då stör jag mig på det asmycket. Men det går verkligen inte att sluta :P.

Olivia hitta ett par riktiga brillor ;P. Märkte nyss att jag är med på två ställen på bilden. Fett cool jag är!

Maaaa new glasses, jag gillar färgglada solisar ;P.

Kommentarer
Postat av: solglajje bruuuuuuden

FUCK YOU GABBY TA BOOOORT DENNA UNDERBARA BILD PÅ MEEEJ !!!!!!! älskar dej :D <33333

2010-03-09 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0