Min käre mobil e sönder

Hellu!

Har vart vaken i en timma nu eftersom än en gång skulle min familj låta asmycket så att jag vakna och inte kunde somna om.
Sen råka jag tappa min mobil i golvet från min säng som inte alls hög. Men nu har typ "uppskjutsgrejen" lostnat från den andra delen, så jag sitter med två mobildelar, det är ett under att den fortfarande funkar! :O.
Idag ska jag bara vara hemma och göra saker som är nödvändiga och tråkiga.
Byta lakan,Lägga in alla kläder och börja plugga till spanska provet imorgon!
Kuuuuuuul,smsa mig eller nåt. Men det kan ta ett tag innan jag svarar eftersom den är så pass kvaddad att det är svårt att skriva.

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevlig blogg!

Tråkigt det där med mobilen :P

Allt bra med dig annars? :)

2010-03-21 @ 09:17:00
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: vicky<333

oj jävlar e din mobil trasig?? :O <3<3<3333

2010-03-21 @ 12:58:16
Postat av: Gabby

aaaah asså den funkar men har gått av, haha visar imorron det ser sjuuuuuukt ut :P <33

2010-03-21 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0