Min Spotify hackar :(

Tjaaaa!

Dagen började sämst, nästan så att jag inte ville gå till skolan. Allt kändes så fel, vilket det fortfarande gör.
Men men,fick tillbaka uppsatsen hahaha, har nog aldrig fått så dåligt på en. Men den var grymt dålig så det är förståligt.
Hade även elevens val, har börjat sticka något haha.
Efter skolan mötte jag,Vicky,Sassa och Olivia som hade slutat tidigare. Och vi gjorde vår eng. powerpoint. Fast Sassa fick inte veta eftersom ingen annan än jag,Vicky och Olivia vet.
När vi var klara gick vi runt lite på götgatan, hitta lite grejer men hade inga pengar. Men imorgon ska jag och moder ut på stan osv.

Olivia är fokuserad.

Vicky!

Sassa satt ensam när vi arbeta mohaha!

Hon gjorde en fin fin tårta, med lite julstämning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0