Religioooooooon

TJA!

Vicky lämna precis mig, vi skulle egentligen gjort marmelad men det blev uppskjutet till imorgon för vi satt också fixa hennes blogg, som jag inte är riktigt färdig med, men snart så!
Dagen har väl vart helt ok, eller asså sämst lektioner. Men jag har vart på konstigt humör hela dagen,haha. Fast biologin var nog skönast. Jag,Ellinor och Jakob hade redan gjort vårt arbete så vi satt igenom hela lektionen utan att göra något typ.
Nu borde jag sitta och plugga religion och sånt skit, men det gör jag ju uppenbarligen inte. Men det är så enkelt.
Jusste, fick tillbaka Kemi-provet idag, VG på det ,stolt som fan! :D

Jaja.



Sitter i köket, pappa kommentera nyss att han tyckte att det var coolt hur webcams fungerar haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0