Singstar.

Hellu my friendos!

Lagom skön dag. Börja med utvecklingssamtal, det gick very good, bara att jag inte gjorde läxorna på spanskan... vilket jag faktiskt gör!
Sen så hade jag bild, ytterst trevligt. Mycket lärorikt haha, säger vi typ.
Hade ju även Kemiprov, som gick braaaaaaaa, eller ah jo men det gjorde det.
Efter lunch hade vi studiebesök, var på myntkab... ja, hur det nu stavas.
Aja efter det, gick jag,Vicky,Olivia och Nayeli hem hit och sjöng singstar. Vicky var för skön när hon sjöng respect.
Har inga läxor tills imorron, har bara uppsats som jag redan är körd på!

Olivia är ensam

Singstar på en pilatesboll liksom.

Vicky går införe.

Nayeli y Vicky.


Mysiga namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0