Somebody told me

Hello!
Kommer inte bli så mycket bilder från mina dagar längre om jag inte snor någon från mina kära vänner eftersom min mobil är död.

Idag hade jag spanska prov, som var förvånansvärt lätt!
Sen hände väl inget mer, på samhällen så skulle jag och Mary skriva manus men det kom vi inte så långt på,haha!
Efter skolan gick jag ända till ringen,såg Fadde, jävla mycket botox liksom.
Men mamma och jag lämna in min mobil på the phone house. Och han som tog hand om den, var så jävla dryg. Han hade Backslick och Ralph Lauren, superstörande människa. Seriöst jag var tvungen att hejda mej från att strypa honom!
Hemskt, ska snart göra religionen om jag orkar vill säga.


Rauwr..typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0