Jag har överdrivet kul,bara så att ni vet!

OM JUST DIG
Namn: Gabriella
Född: 9 juli 1996
Bor: sthlm
Smeknamn: Gabby,Gabbi,Gabbis,Gabriel och massa andra...
Familj: Mamma,Pappa,Freddan och ellabella ;P
Skola: mariaelementar.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD( räknar me februari)

Saknat någon: ohja
Ångrat något: OM JAG HAR!
Ljugit: en liiiiiten lögn
Svikit någon: inte vad jag vet.
Känt dig sämst: jaaaaaa
Gråtit: ja det kan man lungt säga.
Skrattat: mycket!
varit sjuk: yeees
Varit utomlands: naaae
Träffat någon som du chattat med på datorn: jaaa,chattar mycke hehe.

KÄNSLOR
Gråter du ofta: yes,fråga mig inte varför ;P
Skrattar du ofta: nästan för ofta :D
Hur känner du dej just nu: hade en dålig dag idag så inte sååå superglad.
Hur har du mått den senaste tiden: som en berg-o-dalbana,haha.
Har du funderat på självmord: nångång, men det var när jag verkligen mådde helt jävla sämst, men jag skulle lätt aldrig gjort det och det vet jag!
Har du någon/några hemligheter för dina föräldrar: MÅNGA! mohahaha
Blir du lätt förälskad: kanske..hehehe
Är du kär i kärleken: nae har liksom aldrig träffat kärleken så jag vet inte hur den ser ut o e som person,så nej.
Tror du på ett föralltid: nej, men jag vill tro när det gäller vissa saker.
Är du förälskad just nu: nono,
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: ´nej.
Har du blivit sårad av kärleken: tror nästan jag sårar mig själv genom att gilla nån så lätt..
Har du blivit lycklig av kärleken: längesen.
Vilken sorts killar gillar du: konstiga(haha),samma humor och charmig.
Ska en kille vara söt eller het: söööööööööööööööt! eller jag vet inte :P
Ska en kille vara lång eller kort: inte kortare iaf;).
Ska en kille vara blond eller brunett: lätt blonda! eller om det ska va brunett måste den ha blåa ögon,hahah :P
Får du många killar: nej?

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: brunett
Ögon färg: bruna,men lite gröna.
Långt eller kort hår: mellan,fast det är kort tycker jag ;P
Snygg eller ful: inte särskilt snyggt iaf..
Nöjd över dej och ditt utseénde: händer ibland..
Brukar folk säga att du är söt/snygg: det händer oxå ibland ..
Har någon sagt att du borde bli modell: haha nej,tur det blir sämst på bild :P
Har du långa naglar: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:Dälskar mina naglar!
Sminkar du dej:ja
Varför, är du inte vacker utan: nej,blir rädd själv om jag inte har haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0