Hemma igen.

Tjaaaaaaaaaa!

Är äntligen hemma från landet, känns lite konstigt på något sätt, men ändå rätt skönt. Fast jag har haft väldigt kul på landet med Kim.
Men det var precis lagom med en vecka för nu hatar jag snö igen. Jag hade gått typ 3 steg från vår trapp på landet och sen låg jag i snön.
Självklart trodde jag inte direkt att jag skulle ramla på väg till bilen så jag hade ju inga vantar eller något sånt. Så jag blev assur.
Men aja. det händer även dom bästa men det händer alltid mig ;S. För att rädda mig kommer Gossip Girl på tv ikvällm :D.
Sen ska jag lätt se Parlamentet med Maria Montazami.


Landet från Balkongen in tha house.

Ella är söt.

Jag o Mimmi gjorde en god god toscakaka :).

Jag o Broder när vi skulle in till Norrtälje.

Jag tycker alla ska inskaffa ett cluedo.

Jag vill va BRUN! Sommaren 2006 också i Paris, haha låter som jag alltid är där ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0