Yeah

Hello!

Blev tröjbyte innan jag gick imorse;).

Idag har det bara varit en allmänt tråkig dag. Men men, vissa dagar är väl det.
På labben var vi grymt smarta och jag och Vicky kan teloportera oss, just so you know.
Efter skolan åkte jag och mamma till Ringen för att fixa en ny mobil, fick en exakt likadan och nu sitter jag här utan några nummer ;(.SÅ ALLA SMSAR SITT NUMMER TILL MIG! alla som har det och då menar jag verkligen ALLA! ta numret från facebook eller nåt :P.
Men men, sen så tog jag ett hål i örat, min pappa har inte märkt än. Men snyggt blev det iaf. Hon som satt där inne var chockad att jag var så lugn för hon själv hoppa till. Haha.
 
Nu ska jag fortsätta nummerjaga :).

Man kanske inte ser så bra ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0