Bio!

Har inte riktigt varit min dag idag! I'm sorry alla som tyckt jag varit jobbig!
Men alla har sina dagar, right?

Vi skulle haft slöjd de första lektionerna men det blev inte riktigt så...
Vi som hade syslöjd gjorde lite allt möjligt men slutade med dansstopp i klassrummet,haha.
Dagen har gått väldigt snabbt och kommer knappt ihåg något.
Men men, vart riktigt depp idag, men när jag kom hem så hade jag och Freddan blivit utelåsta...
Freddans kompis var typ också med och så skulle han hoppa med sin cykel och så ramlade han bakåt,HAHAHAHA! Det fick mig genast glad,fan vad elak jag är :O!
Efter det blev det bio med Sassa,Vicky,Nayeli och Olivia,SATC2, helt okej,lite seg...

Nu sitter jag och smular ner min säng med mackor,Mohahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0