Chillat med maffian! :O

Tja!

Börja dagen mycket exalterad med matte..eller inte, matten gick fett segt, men kände mig lite smart säger vi...
Spanskan gick väl inte heller så bra eftersom jag rentav suger på det.
Fick också tillbaka fysikproven och jag och Ruben hade slagit vad om vem som skulle få högst och självklart får jag 30 och han 31, 1POÄNG!
31 var också gränsen till MVG, så jag fick bara VG... 1 POÄNG!
På labben fick vi se någon film och sen skura bänkarna, jag och Olivia ska öppna städningsfirma hade vi tänkt!
Skurborstarna AB :D
Efter skolan gick jag,Vicky och Olivia till donken,åt glass...
Haha, sen åkte Olivia hem och jag och Vicky köpte mjuk choklad och satte oss på kajen i gamla stan.
Där även maffian satt och gunga i sin båt, uggggghhh, inte trevliga människor värsta kaggarna och de satt utan tröja och med sjömansmössa, seriöst?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0