FREDAG!

Hemma nu! ♥

Dagen börja med matte, verkligen inte kul...
Sen hade vi svenska och vi körde nutidskryss och vi tävlade. Jag,Vicky,Olivia och Ruben körde tillsammans, självklart vann vi... Hehe, jag tar frågesport väldigt seriöst för det är det enda jag har en chans att vinna på ;)
Vi vann en choklad!
Sen på musiken hade vi vår träslöjdslärare, och jag ville inte sjunga och hon lät mig att inte göra det. Men på slutet var vi tvugna att sitta kvar för att vi inte kunde någon jävla psalm och då tog jag i när ingen annan kunde, men vad gör man inte för att gå liksom?

Ikväll ska jag vara hemma och tar det lungt, min familj+ Freddans kompisar åker ut till landet.                                                                           

Kasper är en cool kille i Vickys pappas hatt!

Olivia och Laura! ♥

Det här är inte jag!

Laura och Mary!


Kommentarer
Postat av: kasper

Gabby din BAJSKORV du kan ju inte lägga ut den där bilden!!

2010-05-30 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0