Heeeeeelg

Tjenixen or something!

Inatt drömde jag värsta särdrömmar, ena var att jag var en flykting med en kille i min klass och en av de andra var att jag hade jättebråttom till skolan och allt blev fel.
Lektionerna inna lunch var alla typ som svenska... men det funka väl. Fast vår fröken tog typ allas mobiler om man höll på, men men.
På lunchrasten skulle Vicky köpa chips så jag och Kasper fick vänta men då hade hon inga pengar.
Sen när vi kom upp på medis var det någon dans tävling där. Som svt filma, och vi hamna typ i bakgrunden, så sen ska jag sitta och kolla om vi kom med haha, nörd?
På elevensval hann jag sy ihoop min tröja som faktiskt blev helt okej, men just nu är halsringningen uppe vid hakan nästan så måste fixa den.
Det var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0