Klippt mig!

Hellu!

Måndag idag, lika tråkig dag som vanligt...
Men dagen gick faktiskt rätt snabbt på musiken satt vi och spela uno för frivilligkören var i musiksalen.
Dubbelmatten gick också rätt snabbt och jag och Amanda var mycket smarta, tycker jag!
På spanskan var det rätt kungt också,fick gå ner och sjunga kareoke i sexans klassrum, på spanska alltså! ;)
Samhällen var rätt tråkig som vanligt, men det funka väl helt okej!

Efter skolan mötte jag upp mamma, så gick jag och klippte mig,ej kul efter som jag se ut som en tant i håret!
Jag vet inte vad frisörer har fått för sig att alltid föna ens hår med lockar?
Och jag ska visst inte platta mitt hår så mycket heller...

Min Frisör:-Platta inte håret så mycket nu!
Jag:-Nej nej, det ska jag inte göra.
SOM OM???!!!


Vicky! Vi spela uno ALLA raster.

Ni är för söta!


Olivia och min bigga hand! :O

Nayeli satt och tog foton på Kasper, den här var den charmigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0