Ledigt

Tja!

Vart ledig idag, riktigt skönt!
Haft picknick i humlan med Vicky,Sassa,Nayeli och Olivia och Chrippa var med i början.
Sen kom Linn som gick med Sassa efter ett tag.
Vart really nice,fast på slutet blev det lite molnigt och det var några småbarn där annars great!
Sen började alla skriva på mina ben och jag hade ju shorts typ som "oskuld" och "Björn Ranelid", sen var jag tvungen att gå hem med det också...

Men men, nu sitter jag här och ikväll ska jag nog på Rix Fm med Olivia och Vicky kommer kanske ;).

Vicky och Sassa!

Olivia är cool i Vickys pappas hatt!

Nayeli är söt!

Coolingar, Nayeli och Olivia!

Orkar inte lägga upp alla bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0