UNO!

Hellu!

Började dagen med dubbelmatte, vi fick träffs vår nya lärare som såg ut som en mupp...Han hade sjukt skönt namn, tänk när man ska hälsa på honom "Per Persson" HAHAHA, sjukt kul att man heter det enligt mig. Sitter och småskrattar för mig själv om jag ska vara ärlig ;).
Spanskan gick rätt snabbt också, vi skrev ett brev på spanska, mer gjorde vi typ inte.
På rasten vann jag uno, fan vad awesome jag är, äntligen fick jag min revansch från i måndags då jag skulle vunnit!
Biologin och Fysiken gick rätt snabbt det med, jag och Olivia fick ta fram skurborstarna idag igen och skrubba bänkar, som vi är så bra på? ;)

Vi slutade tidigt och jag Olivia gick och kollade på götgatan, haha inne på BikBok stod Danny Saucedo...

Bara för att jag inte har någon annan bild.
Jag ångrar att jag klippte men det var tvunget, gah,vill ha så långt som på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0