Borde plugga

2010


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Öh... då måste jag tänka... asså typ, men det var 2010 som räknades va? :S
Har du förlorat en vän? - Är inte säker.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Liiiiiiiiiiiiiite ...-
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Vet inte,haha mycket jag vet! :P
Har du ljugit för en bästavän? - Nej.
Har du haft en relation med en vän? No-
Har du många killkompisar? - Nåra har man väl, men de flesta har försvunnit :/

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - Tror inte ens att den existerat
Har du varit kär? - Kär o kär...
Har du sagt jag älskar dig till någon? - yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes
Har du haft ett hemligt förhållande? - skojjaru eller? nej.

SORG & HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - neeeeeeej, och det ska det inte heller gar jag typ bestämt -.-
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Asså, ja fast på armen dåra.
Varit i slagsmål? - Only på skoj

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, det mesta... så sjukt bra när jag har värsta ångesten när det gäller allt.
Iså fall vad? - saker som jag har kunnat gjort på ett annat sätt.
Har du skämt ut dig? - eh ja? lite för ofta
Har du ljugit för en vän? - tror ja
Har du varit ute en hel natt? - nääää
Har du blivit tagen av polisen? - no, e liksom perfekt ;)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - no
Har du sovit i samma säng med ngn av samma kön? - haha yes

TJEJLISTAN

1. Har du ett par rosa string? - ne
2. Vem var den senaste du pussade? - Me don't kommer ihåg,
3. Vad har du för bhstorlek? - 80 c, fan vilken intressant fråga...
4. Trivs du med det? - hahahah 
5. Hur många killnummer har du på din mobil? runt 16, men alla kontakter försvann ju förut så har typ nada nummer
6. Gillar du nån nu? - Mjooooooooooooooo :).
7. Vad gjorde du inatt? - drömde
8. Och i förrgår natt? - sov
9. Vad gör du innan du ska sova? - tänker,jävligt skönt faktiskt.
10. Kan du prata med din mamma om allt? - kan jag säkert, men gör det inte.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Haha, de skulle bli chockade som fan, jag som går runt och säger att jag hatar barn. Så det är ingen risk...
12. Har du varit gravid? - JAAAAAAA!
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? -Nja, inte så såld på sånt skit, fast det beror ju på när jag blir äldre...
14. Choklad eller glass? - i'm not in to glass så choklad
15. Push-up eller T-shirtbh? - push up, enbart för jag tycker det är skönare
16. String eller hipsters? - hipsters
17. klackskor eller gymnastikskor? - hatar båda!
18. Kjol/klänning eller jeans? - JEANS!!!!

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du någonsin varit kär? -vet inte om jag har varit det riktigt...
2. Tror du på kärlek? - jävligt,känslig som man är så typ ja.
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - OM jag har!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja, just nu är det splittrat.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - HAHAHA, som om nån nånsin gillat mig? konstig fråga if i may.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - men gud, jag vet inte, tror jag gilla honom ett tag tp i 2:an eller nåt...
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - jag vet inte
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare - jo men tjena -.-
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske, kanske inte

TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Asså det är lite problematiskt att smita ut härifrån om jag inte skulle ta balkongen, men det skulle aldrig funka :P
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - ja, men vettefan om jag skulle vågat.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - svarat på det redan, men ja
4. Har du hoppat bungy jump? - såndär, som alltid fanns i kungsan på sommaren, fast det kanske inte räknas ;)
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - olycksfågel nr.1
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - hahaha hänt.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - kanske.. hehe, men bara för att jag stör mig på att personen alltid är..... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha, kommer nog aldrig göra det
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - story of my life
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - every single day....

TIO KÄNSLOR
1. Saknar du någon just nu? - tror det
2. Är du glad? - mmjaaaannjjajjajajajja nej. hehe
3. Är du fundersam? - mycket! höhö
4. Är du uttråkad? - nej, egentligen inte.
5. Är du tysk? - Haha, nej, inte vad jag vet iaf ;)
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - yesss
7. Gillar du någon just nu? - MEN JA, JAG TROR DET!

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu?
- 20.35
2. Namn? - Gabriella
3. Vart bor du? - Gamla stan
4. Hur många barn vill du ha? - jag vill adoptera från kazakstan o ska jag döpa honom GREGER :D
5. Vill du gifta dig? - nej.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Brukar inte tänka på det hmmm....
7. Har du ätit sushi? - så jävla gott!
8. Favoritglass? - ben o jerrys
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - inga, haha äter aldrig flingor.

SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - inte just nu, men senare kanske.
2. Skulle du vilja väga mer? - ne
3. Skulle du vilja ha sex nu? - ne
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - hahah, nej

KAN

1. Kan du röra på öronen? - kan väl alla, men asså inte vicka utan röra med fingrar kan jag ju, haha misstolk!
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - har aldrig kunnat.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - haha, it's up to them
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jag gör ju det när jag sover!?
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - yes
7. Kan dina vänner lita på dig? - JAAA ofc!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - tror inte det,
9. Kan du suga? - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, ge mig ett sugrör!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - abslolut inte!

HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - har väl hänt.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - mmmm, kärleksfulla föräldrar jag har!
3. Har du syskon? - aa
4. Har du ljugit på någon fråga? - skulle aldrig göra det?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - säkert, o jag är väldigt lättlurad
6. Har du varit full den här månaden? - nej
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nej
10. Har du haft sex med någon som är två år äldre? - no
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - haha, nej.

VEM
1. Vem älskar du? - alla underbaraaaaaaaa
2. Vem kan berätta allt för dig? - dunno
3. Vem vill du bli full med? - alla hahaha, ne skojja vet inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0