Wednesday

Hello!

Onsdag idag vilket betyder sämsta lektionerna, fast jag tyckte ändå matten gick rätt snabbt.
På lunch rasten spela vi bandy, jag och Nayeli var ju grymma, vi vann såklart!
Fick tillbaka biolgiproven, godkänd, men egentligen skulle jag fått ig för hon hade gett mig tre på en fråga där max var 2 och jag hade svarat fel, hehe.

Efter skolan så gick jag och Vicky till Konsum för att köpa mellanmål vilket sluta med pizza och chips, tjockisar? Nej...

Nu ska jag typ plugga fysik för jag suger på det.

Nayeli goes ego pic's


Jag och Vicky på konsum

Cooling

Kommentarer
Postat av: bandy kompisen,

hallåååå !!! det va vi två som spela bandy inte du och nayeli :O <333

2010-05-07 @ 16:49:42
Postat av: Gabby

Jo. det va jag och nayeli, du och jag spela igår :P <33

2010-05-07 @ 17:07:35
URL: http://justgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0