Vad kämpar man för om det inte finns något att kämpa för?

Hey!

Tänkte berätta lite om min dag typ...nu.
På bilden fick vi sitta ute på skolgården och "måla". Gjorde en ful bild, mina bänkar blev sneda :(
På biologin kollade vi på film igen, inte för att jag kommer ihåg vad den handlar om.
Detsamma med historian...
På engelskan fick vi sitta över typ 10 min för att vi var för pratiga, men orkade inte ens bry mig, hade ändå inte gjort ett skit under lektionen utan att pratat.
Efter skolan gick jag med Vicky och Nayeli för de skulle sola, ytterst trevligt, men i början gick allt lite fel för dem.
Sen gick jag och Vicky runt och kolla vad vi skulle köpa till imorgon till picknicken :).

Har bara en bild från idag och visst var den lite charmig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0