Bara för att allt är en jävla röra, mest mitt huvud.

Livet är ostabilare än vanligt, och jag har bara mig själv att skylla på.
Så sur på mig själv, men med det tillhör mitt favoritord-skitsamma.
Det går väl över hoppas jag.

Sverige är kallt. Inte alls som Turkiet. Från 32 grader till 10 grader, man kan inte vara gladare!
Sea World var bäst.Helt underbart, inte alls som hemma. Sverige ger en en sån ångest.

Funtar på att börja blogga, mer en blogg för mig, orkar inte bry mig längre...
Orkar försöka vara någon annan än mig själv, eller skriva på ett annat sätt än vad jag gör, som jag gjort i denna blogg.
Den här bloggen är inte jag. Det är inte mitt sätt att skriva.

Ostabil & ful chey!

Nä, nu blire Håkan eller nåt jävligt smörigt, typ Westlife, somsagt jag är inte stabil. Stabila människor lyssanr inte på Westlife.

Kommentarer
Postat av: 1 steg bak och 1 steg till vänster i klassrummet

du är en cool och söt chey. allt annat som du säger är bullshit!

2010-10-05 @ 20:05:39
Postat av: Anonym

nej, jag har rätt.

2010-10-06 @ 16:42:02
Postat av: 1 steg bak och 1 steg till vänster i klassrummet

såå not true

2010-10-07 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0